Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı.
Sapanca ilçesinde “Çeyrek Asırlık Destan AK Parti” temasıyla düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan kapanış konuşmasının ardından Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin giriş bölgesinde vatandaşların ısrarı üzerine yanlarına giderek sohbet edip fotoğraf çekildi. Daha sonra Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan İstanbul’a doğru yola çıktı.
SAKARYA’NIN SAPANCA İLÇESİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN AK PARTİ 33. İSTİŞARE VE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI’NIN KAPANIŞ KONUŞMASINI YAPAN CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN, İSTANBUL’A DOĞRU YOLA ÇIKTI.
HAKAN FİDAN OTELDEN ÇIKIŞ YAPTI
HAKAN FİDAN OTELDEN ÇIKIŞ YAPTI
HAKAN FİDAN, VATANDAŞLAR İLE SOHBET EDİP FOTOĞRAF ÇEKİLDİ
ABDULKADİR URALOĞLU
ABDULKADİR URALOĞLU, VATANDAŞLARLA SOHBET EDİP FOTOĞRAF ÇEKİLDİ
HAKAN FİDAN, VATANDAŞLAR İLE SOHBET EDİP FOTOĞRAF ÇEKİLDİ







